NetflixRomanca tednaSerijaTVVideoteke

Winx: Vile brez kril za najstnike

Scena iz serije Fate The Winx Saga

Winx: Vile brez kril za najstnike

Ena najbolj gledanih Netflixovih serij te zime je Fate: The Winx Saga, igrana priredba priljubljenih risank, ki so dolga leta kraljevale na televizijskih zaslonih. A to je povsem nova generacija.

Winx Club oziroma po domače »Winxice« je animirana serija o skupini deklet, ki se lahko preobrazijo v vile, da rešujejo svet pred zlobnimi čarovnicami. Italijanska risanka je kmalu doživela uspeh po vsej Evropi in pritegnila pozornost ameriškega otroškega kanala Nickelodeon, ki je iz Winxic ustvaril globalen fenomen. Risanke so bile (in so še zmeraj) izjemno priljubljene med mladimi dekleti, poleg tega pa so prejele tudi pozitivne kritike v medijih in celo akademskih študijah, predvsem zaradi feminističnih tematik in nestereotipnih spolnih vlog (punce pogosto rešujejo fante), nekoliko manj pa zaradi animacije, saj ta, podobno kot lutke Barbie, prikazuje nedosegljivo vitkost, ki meji na anoreksijo.

Netflixova serija cilja na nostalgijo najstnikov, ki so odraščali z Winxicami, zdaj pa imajo raje bolj nevarne, temačne in odkrito romantične vsebine. Serija vzame nekaj osnovnih konceptov Winx Cluba, imena večine vil in njihove moči, magično akademijo in podobno, a namesto svetleče pisane vesele podobe dobimo temačnost in nevarnost, ki ga dodatno začinita še popivanje in seksualnost (pa tudi vile nimajo kril). Serija nima brez razloga oznake, da je priporočljiva starost 16+, čeprav Common Sense Media in podobni varuhi starševske morale priporočajo tudi kakšno leto manj. Po tematiki, vizualnem pristopu in zgodbi, so nove Winxice bližje najstniškim serijam, kot so Vampirski dnevniki, Ljubke lažnivke in Nasledniki, še več vzporednic pa lahko najdejo s serijama Riverdale in Sabrinine srhljive pustolovščine, ki prav tako temeljita na otroških vsebinah (stripih oziroma seriji), a jih predelata v nevarnosti, umorov in zlih pošasti polne dogodivščine.

Znotraj tega žanra Fate: The Winx Saga ne ponudi presežkov, a je vsekakor zanimiva kot evolucija otroške risanke, ki kot vsaka tovrstna nadgradnja povsem razdvaja zveste oboževalce. To pa je seveda že samo po sebi uspeh, saj je v natrpanem trgu vedno novih serij in filmov cilj studiev, televizijskih mrež in pretočnih storitev doseči čim večjo mero prepoznavnosti svojih vsebin, kar pa kontroverznosti zmeraj uspe. In to lahko pričakujemo tudi v prihodnje, zato si oglejmo še nekaj serij, ki prihajajo v novih podobah, v boj za pozornost nekoliko starejših oboževalcev.

Power Rangers

Ena najbolj značilnih mladostniških serij devetdesetih se je v nekoliko bolj temačni, a še zmeraj dostojni podobi vrnila kot film pred štirimi leti. Ta sicer ni prodal dovolj vstopnic, je pa bila prodaja igrač in povezanih izdelkov nad pričakovanji, tako da je franšizo prevzel proizvajalec igrač (in filmski studio) Hasbro, ki načrtuje kombinacijo filmov in televizijskih serij pod okriljem avtorja temačnih najstniških morilskih serij The End of the Fucking World in I’m Not Okay with This.

Seks v mestu (Sex and the City)

Čeprav so Carrie in prijateljice zdaj v petdesetih, to ne pomeni, da je v njihovih življenjih kaj manj mesta … ali seksa. No, slednjega bo morda res ne bo toliko kot prej, saj se vrnitvi serije ni pridružila Samantha (Kim Cattrall), ki je bila brez dvoma najbolj zanimiva junakinja. Po drugi strani pa bi avtorji serije – če jim uspe najti nekaj tiste čarovnije, ki so jo povsem izgubili pri filmskih izletih – lahko ustvarili povsem dovolj veliko zgodbo prav okrog njene odsotnosti.

Opravljivka (Gossip Girl)

Literarni fenomen, ki je nato na televiziji navduševal najstnike skozi šest sezon, je postal kulturni fenomen, ki je pripomogel h karieri glavne igralke Blake Lively. Nova serija bo predstavila novo generacijo junakov, s katero cilja tako na aktualne najstnike kot tudi na nostalgične vzgibe oboževalcev izvirne serije, ki si sedaj lahko privoščijo naročnino na pretočno videoteko, kjer bodo nove epizode na voljo.

Tags:

Leave a Reply

Your email address will not be published.